Choć zazwyczaj staramy się myśleć racjonalnie, to równie chętnie dajemy ponieść się emocjom. Warto wykorzystać ten fakt w punkcie sprzedaży. 

Obecnie kupujący stają przed szerokim wyborem, olbrzymią ilością zakupowych kategorii. Shopper staje przed sklepową ekspozycją, w pierwszej kolejności zauważa znajome produkty, a dopiero po chwili przenosi wzrok na artykuły, których do tej pory nie kupował. Jest to ten ułamek sekundy, który trzeba wykorzystać jak najefektywniej. Opakowanie ma w tym momencie często kluczowy wpływ na jego decyzje zakupowe.

My mamy tego świadomość. Naszym zadaniem było zaprojektowanie opakowania dla dzieci i jednocześnie ich mam (zakupowych decydentów). Aby przyciągnąć dzieciaki postawiliśmy na urocze stwory i intensywne kolory. Grafika idealnie wpisuje się w świat dziecka i przyciąga jego uwagę. Do mamy skierowaliśmy racjonalne komunikaty. Zalety produktu, które wyróżniają go spośród innych i decydują o jego przewadze umieściliśmy na specjalnym panelu. To pozwoliło dobrze wydobyć istotne informacje bez zaburzania komunikacji skierowanej do dzieci.

do portfolio